SSブログ

私が生まれた理由(コウの詩16) [コウの詩 [Poem]]

私が生まれた理由 -1-5.jpg
私が生まれた理由 -2-5.jpg
私が生まれた理由 -3-4.jpg
        
   
  
   「The reason why I was born」
  
In the warm amniotic fluid,
 not of the voice
I was dreaming
  
I heard my mother's heartbeat
and the tweets of the stars
  
The reason
I was born into a world of cold light,
led by someone's voice,
was to meet you
  
It was to be selfish,
to say selfishness, to fight,
to cry, to laugh,
to sleep under one roof
  
I drew a picture on the canvas,
 I love the flowers,
 I sang in the sky and danced in the light
  
Even if I or someone of you died first,
the testimony of each living will continue
 to live in the memory of everyone
So
Don't be sad
  
We were born to make everyone happy

                   
※  素人のつたない英文です。上記の画像内の日本語詩を英訳文しました。
     もっと、適切な訳文が有りましたらご指導いただければ幸いです。

タグ:誕生
nice!(6)  コメント(0) 
共通テーマ:日記・雑感

nice! 6

コメント 0

コメントを書く

お名前:
URL:
コメント:
画像認証:
下の画像に表示されている文字を入力してください。